Сб. Апр 27th, 2024

Поділитися Опубліковано в четвер, 25 травня 2023 р., о 10:00.

Скриньки електронної пошти переповнені будь-якими електронними листами під сонцем: хороші електронні листи, погані електронні листи, електронні листи про продажі, електронні листи з пропозиціями, електронні листи зі спамом, електронні листи про покинутий кошик, електронні листи з безкоштовною продукцією, яку ви щойно завантажили, а також кілька справді чудових електронних листів.

У маркетингу електронною поштою також є приклади чудового оповідання. Це електронні листи, завдяки яким ви зацікавлені. Тип електронних листів, які ви читаєте, але забуваєте, що читаєте електронний лист, тому що історія, якою ділитеся, є тією, яку ви дійсно хочете прочитати.

Крім того, що це взагалі означає? Як ви застосовуєте це до свого електронного маркетингу? Використання оповідання в маркетингу — це навичка, якої жадає більшість людей, але мало хто справді розуміє.

Ми не говоримо про оповідання фільмів Діснея. Ми говоримо про створення справжніх емоцій у вашому вмісті за допомогою гарної історії. Зрештою, ось що чудово вміє Дісней: змусити вас щось відчути.

У цій статті ми розповідаємо про основи розповіді в електронному маркетингу, відповідаючи на такі запитання:

  • Як сторітелінг використовується в цифровому маркетингу?
  • Чому оповідання так впливає?
  • Як я можу включити оповідання до свого електронного маркетингу?

Пам’ятайте, що добре знання своєї аудиторії є ключем до розуміння найкращих історій щоб поділитися.

Як оповідання використовується в цифровому маркетингу?

Сторителінг регулярно використовується в цифровому маркетингу з кількох причин. Основним з них є те, що люди з більшою ймовірністю запам’ятають історію, якою ви ділитеся, ніж будь-які дані чи статистику. Це факт.

Якщо ви шукаєте підтвердження цього, ознайомтеся з книгою Чіпа та Дена Гітів «Made to Stick». Вони провели експеримент зі студентами Стемфорда, кожен з яких підготував 1-хвилинну промову. У середньому кожен студент використовував 2,5 статистичні дані під час свого короткого виступу, але лише 1 з 10 студентів використовував історію.

Вгадайте, яка частина виступів запам’яталася аудиторії? Історії вразили статистику. 63% запам’ятали історії, і лише 5% змогли пригадати будь-яку статистику.

Історії запам’ятовуються, а хто не хоче, щоб їх запам’ятали?

 

Що заважає вашим історіям запам’ятатися?

Якщо вам цікаво, чому ви не можете пригадати жодної історії в електронних листах, які ви нещодавно прочитали, можливо, це пов’язано з однією з цих причин:
1. В електронному листі насправді взагалі не використовувалася історія. І цікавий факт: не кожен електронний лист має бути повномасштабною історією. Є кілька типів електронних листів, які варто додати до свого маркетингового плану електронною поштою. Чи можете ви уявити, якби Wayfair надсилав нову історію про меблі для патіо людини кожного разу, коли вони надсилали вам електронний лист про свій останній розпродаж? Ні. Тут справа не в цьому.

  1. Електронний лист не створив гарної історії. Те, що робить історію «хорошою», не завжди є приписом. Справа не в тому, щоб бути надто коротким чи надто довгим, а радше в тому, щоб бути привабливим. Є багато способів залучити читачів і зв’язатися з ними. На жаль, багато людей не зосереджуються на суті історії, тому губляться в деталях. І тоді історія втрачається для аудиторії.
  2. Вас не цікавили персонаж чи емоції, якими ділиться історія. Нічого страшного. Ми не всі повинні піклуватися про все. Секрет успіху полягає в тому, щоб знати свою аудиторію, щоб знати, що її цікавить, і ділитися з нею вражаючими історіями.

 

Чому таке Storytelling Так вражаюче?

Якщо говорити про вплив, то вплив історії означає не лише здатність її запам’ятати. Хороша історія викликає у читача емоції. Саме ця емоція допомагає запам’ятати цю історію.

Будь-який власник малого бізнесу з домашніх тварин може подумати про емоції, які відчуває їхня аудиторія та які вони допомагають вирішити. Це вражаючі історії, якими ви можете поділитися у своєму маркетингу.

Ми всі знаємо цитату: «Я дізнався, що люди забудуть, що ви сказали, люди забудуть, що ви зробили, але люди ніколи не забудуть, як ти змусив їх відчути». В основному його приписують Майї Анджелоу.

Ви просто повинні почути пісню Angel від Сари Маклаклан, щоб зрозуміти, наскільки правдивим є це твердження. ASPCA, поєднуючи цю пісню з сумними домашніми тваринами, може негайно відправити нас у місце з розбитим серцем. Проте, впевнений, ви б не змогли пригадати, якби я попросив вас сказати мені, скільки домашніх тварин представлено або статистичні дані, надані під час реклами.

У цьому випадку візуальна історія домашніх тварин хто прикутий, поранений чи зазнає шкоди, створює емоційну пам’ять.

Ми не кажемо, що ви повинні створювати карколомні історії, щоб люди запам’ятали вас. Ми хочемо сказати, що емоції запам’ятовуються краще, ніж статистика.

Впливові історії зосереджуються на емоціях таким чином, що вони не лише допомагають вам запам’ятати мету, але й навіть допомагають запам’ятати дію, яку вас просять виконати беріть.

У випадку ASPCA вони хочуть, щоб ви зробили пожертву. І тепер, назавжди, коли я чую пісню Сари Маклахлен, я думаю про домашніх тварин, яким потрібна моя допомога. Один бал за ASPCA.

Для тих із нас, у кого немає величезних бюджетів на створення такого роду реклами, ми все одно можемо створювати вражаючі історії, які викликають емоції та допомагають нашій аудиторії запам’ятати нас і те, що ми робимо. Або, краще кажучи, як ми їм допомагаємо.

5 способів включити оповідання в маркетинг електронною поштою 

Якщо ви новачок у Використовуючи оповідання історій у маркетингу електронною поштою, найкраще почати з простого. Ваші навички оповідання покращаться, коли ви їх використовуєте, як і будь-які інші навички.

Перш ніж почати думати, яку історію розповісти, з’ясуйте, навіщо ви її розповідаєте. Що люди повинні запам’ятати або навіть зробити? Повертаючись до реклами ASPCA, вони сподіваються, що люди роблять пожертви. Ви повинні тримати цю причину на передньому плані, щоб ваша історія досягла своєї мети.

Якщо ви не впевнені, якою має бути ваша причина, розгляньте ці приклади:

  • Щоб створити довіру до продукту чи послуги.
  • Щоб показати переваги продукту чи послуги.
  • Щоб показати, що ви розумієте труднощі вашої аудиторії.
  • Щоб відзначити успіх клієнта.
  • Щоб представити себе новим клієнтам/клієнтам/читачам.

Щоб допомогти вам створити свою історію, скористайтеся цими п’ятьма порадами:

  1. Персонаж має бути реальним. Або персонаж — це ви, або персонаж — це хтось, кого ви знаєте. Єдиним винятком із цього є випадки, коли у вашому бізнесі з тваринами є вигадані персонажі; якщо це так, ви отримуєте трохи більше свободи для оповідання.
  2. Почніть з моменту зміни емоцій. Розповідь — це подорож, і ключовим моментом у цій подорожі є зміна емоцій. У той момент, коли ви усвідомлюєте щось важливе або змінюєтеся від приголомшення до полегшення тощо. Будь-яка зміна емоцій є чудовим місцем для початку вашої історії.
  3. Дотримуйтесь тих творів, які залучають аудиторію. Звичайно, небо могло мати блакитний відтінок, який нагадував вам океан, але якщо історія не стосується кольору океану, то це просто деталь, яка не потрібна глядачам. Але це нормально, якщо у вашій першій чернетці є всі несерйозні деталі. Це може бути корисно, щоб отримати їх усі, а потім побачити, що дійсно важливо для створення ефекту, який має створити історія.
  4. Не робіть свою першу чернетку остаточною чернеткою. Ми часто думаємо, що повинні створити шедевр з першої спроби. НЕ були. Ми маємо бути креативними та спочатку досліджувати, а потім редагувати, щоб потім залишатися на місці. Ваша остання історія буде кращою, якщо це не перша чернетка.
  5. Не акцентуйте увагу на довжині, але обов’язково зосередьтеся на довжині. Це просто спосіб сказати, що не буває надто короткої чи надто довгої історії. Є така річ, як історія, яка не є ефективною. Тож зосередьтеся на тому, щоб бути ефективними, скорочувати непотрібні деталі та переконатися, що ваша аудиторія може відчути подорож, якою ви ділитеся.

Використання сторітелінгу в електронному маркетингу може бути дуже ефективним. Це теж не завжди потрібно. Іноді вам просто потрібно щось донести до своєї аудиторії або поділитися великим розпродажем або чимось, що не потребує історії. Пам’ятаєте, коли блогери рецептів зрозуміли, що їм потрібно зосередитися на SEO, тож усі їхні публікації про рецепти почали розповідати про те, як виросли на фермі з яблучним садом для свого рецепту яблучного пирога? Вам не потрібно цього робити.

Натомість подумайте, де історії вашого бізнесу, клієнтів/клієнтів, продуктів і досвіду можуть допомогти вам налагодити зв’язок із аудиторією. Почніть ділитися цими історіями та відслідковуйте результати свого електронного маркетингу. Ми можемо посперечатися, що ваш CTR (рейтинг кліків) і OR (оцінка відкриття) зростуть, і ви побачите, наскільки корисним може бути використання оповідання історій у вашому маркетингу.

 

< p>Чи коли-небудь електронний лист виділявся вам через історію, у якій він поділяється? Ми запрошуємо вас поділитися своїми улюбленими коментарями та знайти натхнення для своїх майбутніх електронних листів.

 

Про автора: Хлоя ДіВіта — оригінальний член виконавчої команди BlogPaws. Вона працює в галузі зооіндустрії з 2009 року, і їй подобається очолювати PetBiz Collaborative, членську групу для малого бізнесу з тваринами, разом з Джесікою Шипман. Вона також ЛЮБИТЬ говорити, і якщо ви поставите її перед камерою, вона буде говорити, поки ви не скажете їй припинити. Це стане в нагоді як виконавчий продюсер TEDxCambridge та співзасновник тренінгу публічних виступів The Mike Drop Method.

Теги: Хлоя ДіВіта, електронний маркетинг, як використовувати оповідання в маркетингу, оповідання в електронному маркетингу, оповідання в маркетингу

От admin