Site icon Fresh News

Посібник для початківців із використання Google Search Console для дослідження ключових слів і пошукової оптимізації

Опубліковано в четвер, 28 вересня 2023 р., о 10:00.

У світі контент-маркетингу деякі речі привертають стільки уваги (як хороші, так і погані), як оптимізація пошукових систем. Хоча більшість блогерів і власників малого бізнесу визнають цінність оптимізації свого вмісту для ефективності пошуку, вартість багатьох інструментів пошукової пошукової системи може бути непомірно високим.

На щастя, є також багато чудових можливостей для проведення аудиту SEO та ключових слів досліджуйте безкоштовно!

Однією з таких можливостей є використання Google Search Console для дослідження ключових слів. Це не тільки бюджетне рішення, але ви отримуєте доступ до інформації безпосередньо з джерела. Зрештою, дані показують, що зараз Google займає 90,63% частки ринку пошукових систем. З точки зору створення органічного пошукового трафіку, вони є вашим золотим квитком.

Щоб допомогти вам розпочати роботу, ми розберемо, що таке Google Search Console, яку інформацію вона може вам надати та як використати ці дані для посилення ваших зусиль з оптимізації пошукових систем.

Розпочнемо…  

Що таке Google Search Console?

Можливо, вам цікаво, що взагалі таке Google Search Console? Як ви, мабуть, здогадалися з назви, це інструмент, який надав гігант пошукової системи Google (Alphabet Inc.).

Цю безкоштовну послугу було розроблено, щоб надати творцям вмісту доступ до даних про присутність і ефективність вашого веб-сайту в результатах пошуку Google, включаючи домени переходів, маркери ефективності мобільних сайтів, запити з найбільшим трафіком і ефективність пошуку.

Чи безкоштовна Google Search Console?

Так! Однією з найкращих переваг цієї служби є те, що всі звіти Google Search Console доступні та завантажуються безкоштовно. Це робить його безцінним ресурсом для тих, хто намагається покращити ефективність пошуку за обмеженого бюджету, зокрема для блогерів, індивідуальних підприємців та інших власників малого бізнесу.

Але на цьому його корисність не закінчується. Завдяки точності наданої інформації, враховуючи, що вона надходить безпосередньо від Google, а не від третьої сторони, яка намагається отримати доступ до даних Google, більшість професіоналів з маркетингу та стратегів SEO щодня використовують її.

Google Search Console проти Google Analytics

Якщо ви встановили та вже використовуєте Google Analytics у вашому бізнесі, ви можете запитати, навіщо вам потрібна інша служба, пов’язана з Google, для вашого поточного робочого процесу. Коротка відповідь полягає в тому, що ці два інструменти було створено, щоб зосередитися на різних аспектах збору даних і аналізу трафіку/продуктивності веб-сайту.

Google Analytics – це аналітичний інструмент вищого рівня, який надає маркетологам і власникам малого бізнесу цінну інформацію про те, хто відвідує ваш веб-сайт, звідки вони приходять (звичайний пошук, соціальні мережі тощо) і які дії вони виконують під час відвідування вашого сайту. сайту.

Тут ви отримаєте доступ до докладних даних про відвідувачів вашого веб-сайту, таких як демографічна розбивка та розуміння того, які пристрої вони використовують. Це допоможе вам краще зрозуміти, кого ви охоплюєте, чи підходить він вашій цільовій аудиторії і як ви можете покращити свій веб-сайт, щоб надати чіткіші повідомлення та покращити взаємодію з користувачем.

З іншого боку, Google Search Console пропонує інформацію про ефективність вашого веб-сайту в результатах пошуку Google. Ви не знайдете жодної інформації про трафік із соціальних мереж або докладних даних про поведінку користувачів. Однак він надає більш точне уявлення про ефективність пошуку, рейтинг ключових слів і фактори рейтингу, які враховує Google (наприклад, зручність використання на мобільних пристроях).

Як коротко зауважте, це не єдині інструменти, надані Google, які ви можете використовувати у своїх маркетингових зусиллях. Інші цінні ресурси, на які варто звернути увагу, включають Google Search Trends і навітьсама платформа пошуку Google!

Як установити Google Search Console

Коли ви вперше відвідуєте Google Search Console, потрібно налаштувати свій веб-сайт. Це гарантує, що ви фактично є власником веб-сайту і, отже, маєте право на доступ до інформації, зібраної Google щодо вашого сайту.

Для початку переконайтеся, що ви ввійшли у свій обліковий запис Google. Якщо у вас є як особистий, так і бізнес-акаунт, переконайтеся, що ви ввійшли в обліковий запис, безпосередньо пов’язаний із веб-сайтом, оскільки він буде пов’язаний із цим обліковим записом для майбутніх відвідувань.

Відвідайте веб-сайт Google Search Console і натисніть «Додати властивість».

У вікні, що відкриється, вам буде запропоновано вибрати свій ресурс – домен або префікс URL-адреси.

Кожен варіант пропонує як переваги, так і проблеми. Домен складніше налаштувати, але він надасть дані, що стосуються всього вашого сайту. Префікс URL-адреси легше налаштувати та перевірити, але він не міститиме жодної інформації, що стосується субдоменів, які ви можете використовувати.

Для більшості блогерів і власників малого бізнесу достатньо префікса URL-адреси, якщо ви не використовуєте субдомени.

Якщо ви бачите трафік із своєї URL-адреси (website.com) і www. вашу URL-адресу (www.website.com), кожен з них потрібно буде додати до Google Search Console, якщо використовується префікс URL-адреси. Те саме стосується HTTP проти HTTPS, хоча ми сподіваємося, що всі перейшли на HTTPS на своїх сайтах з міркувань безпеки.

Після введення інформації відкриється нове вікно з параметрами підтвердження вашого сайту. У прикладі нижче наведено перевірку префікса URL-адреси, яку можна виконати за допомогою облікового запису Google Analytics, облікового запису Google Tag Manager або навіть просто завантаживши HTML-файл на свій веб-сайт.

Після завершення перевірки ви отримаєте повідомлення про те, що право власності підтверджено, і вам буде надано доступ до інформаційної панелі Google Search Console.

Як використовувати Google Search Console для дослідження ключових слів і пошукової оптимізації

Тепер, коли ваш веб-сайт налаштований і право власності підтверджено, ви можете почати використовувати багатство Google Search Console SEO та досліджень ефективності ключових слів, доступних за допомогою цього інструменту. Це означає дізнатися, де отримати доступ до відповідної інформації, а також як використовувати цю інформацію в дієвий спосіб.

Немає єдиного способу використання такого інструменту для SEO. Насправді, маючи стільки інформації, яку потрібно вивчити, є кілька способів її використання у вашому бізнесі, зокрема проведення SEO-аудиту поточної ефективності пошуку вашого веб-сайту, визначення технічних оновлень SEO, які можна внести, щоб покращити думку Google про ваш веб-сайт, моніторинг та аналіз зусиль зі створення посилань (як внутрішніх, так і зовнішніх), а також виявлення прогалин у вмісті, щоб надихнути на подальше створення вмісту.

Якщо це здається багато, це тому, що це так! Але не хвилюйтеся, вам не потрібно вирішувати кожен із цих аспектів вашого SEO та контент-маркетингу одночасно. Замість цього ми рекомендуємо вибрати один, щоб ознайомитися з ним за раз.

Google Search Console Keyword Performance Insights

Для тих, хто вперше використовує Google Search Console для дослідження ключових слів або тільки починає серйозно ставитися до своїх зусиль з оптимізації пошукових систем, швидкий аудит поточної ефективності ключових слів стане чудовою відправною точкою. Це одна з областей, де Google Search Console справді сяє.

Щоб отримати доступ до цієї інформації, подивіться на панель меню ліворуч у розділі «Продуктивність». а потім натисніть «Результати пошуку».

Тут ви знайдете велику кількість інформації про те, за якими ключовими словами рейтингує ваш веб-сайт, їхню позицію, рейтинг кліків (CTR) для кожного терміна, вашу середню позицію та CTR, загальну кількість кліків у звичайному пошуку тощо.

Прокрутіть звіт про ефективність униз, доки не побачите вкладку «Запити». Це список усіх ключових слів, які люди використовували в пошуковій системі Google і включили ваш веб-сайт у результати. Однак це НЕ означає, що вони успішно спрямували клік на ваш веб-сайт. Уважно подивіться на «Кліки» та «Покази» для кожного терміна. Це допоможе вам визначити, чи дійсно ті, хто бачать ваш веб-сайт у результатах пошуку, переходять до вашого вмісту чи ні.

Якщо пошуковий запит має високу кількість показів і дуже низький рейтинг кліків, це може означати, що ви маєте невисокий рейтинг за цим терміном. Тому вони не потрапляють на ваш веб-сайт у списку, перш ніж знайдуть відповідь, яку шукають. Це також може означати, що вам потрібно покращити назву, зображення функції та мета-опис, оскільки це єдина інформація, яку вони найчастіше бачитимуть на сторінці результатів пошуку.

Перегляд і аналіз результатів пошуку за сторінками

Ви також можете переглядати цю інформацію стосовно сторінок клацнувши вкладку Сторінки. Це покаже вам загальну кількість показів або кліків для будь-якого пошуковий запит на вказану сторінку.

Аналізуючи цю інформацію, ви можете створити список можливостей для покращення ефективності пошуку. Це чудовий спосіб визначити, який вміст зосередитися на оновленні в першу чергу, якщо у вас великий веб-сайт із великою кількістю старішого вмісту для перегляду.

ПОРАДА:Якщо ви клацнете одну сторінку в списку, цю сторінку буде додано як фільтр до даних. Це означає, що потім ви можете повернутися до вкладки «Запит» і переглянути лише ключові слова, безпосередньо пов’язані з цією публікацією блогу чи сторінкою продукту.

Визначте можливості для ключових слів через прогалини у вмісті

Використовуючи той самий звіт, перейдіть на останню сторінку результатів, де ви знайдете ключові слова з 0 клацаннями. Часто це ключові слова, за якими стаття оцінюється, але на даний момент має дуже низький рейтинг, або ця фраза не є тією, на яку ви націлювали статтю, і вона не відповідає мета пошуку цього запиту.

Наприклад, якщо ви пишете допис про найкращий намет для літнього кемпінгу з собаками, і він оцінюється як «підтримання намету в чистоті влітку», читач не знайде інформацію, яку він шукав. Це часто трапляється, якщо ви побіжно посилаєтеся на тему, яка тісно пов’язана з фокусом статті, і всі інші елементи, пов’язані з SEO, є на місці для високоефективної сторінки. У цьому прикладі допис стосувався наметів і літнього кемпінгу, але не заглиблювався в прибирання.

Якщо ви виявите подібну ситуацію , у звіті повідомляється, що це термін, за яким люди шукають, інакше він не мав би показів. Таким чином, це може бути чудовою можливістю створити більш спеціалізований вміст, заповнивши цю прогалину в наявному вмісті.

Експортуйте звіт про ключове слово для легшого аналізу

Ви віддаєте перевагу «розмітці» ” ваші звіти допоможуть вам краще сортувати та аналізувати інформацію? Чудові новини – Google Search Console дозволяє експортувати повну статистику ефективності пошуку в Google Таблиці, Excel або CSV.

Потім ви можете відфільтрувати дані, використати кольорове кодування для організації та додати додаткові стовпці, щоб додати більше інформації в процес планування. Наприклад, ви можете виділити одним кольором запити, які потрібно оновити, щоб отримати вищий рейтинг, а іншим кольором – запити, що надихають на новий вміст. Це чудово для тих, хто краще працює з візуальними елементами для наслідування.

Оцінка технічних елементів SEO 

Однією з тем, пов’язаних із пошуковою оптимізацією, яку не можна ігнорувати, є технічні елементи вашого веб-сайту, які можуть вплинути на результати пошуку. Наприклад, компанія Google чітко заявила, що цінує швидкість сайту та ефективність пошуку. Таким чином, якщо ваш веб-сайт завантажується дуже повільно, це повідомить Google, що він не є тим, який вони хочуть показувати в результатах пошуку.

Цю інформацію можна знайти в Google Search Console Insights у розділі «Досвід» на лівій бічній панелі.

Розділ «Взаємодія зі сторінкою» надасть вам огляд кількох елементів, які можуть вплинути на взаємодію з користувачем на вашому веб-сайті, відсортованих на мобільні та комп’ютерні. Це включає в себе основні веб-показники, зручність використання мобільних пристроїв і чи використовуєте ви HTTPS. І Core Web Vitals, і Mobile Usability пропонують детальніший звіт про їхні фактори та про те, чи виявив Google будь-які проблеми, які слід вирішити.

Ці звіти розбиватимуть кожен елемент на «Погано», «Потребує покращення» та «Добре». Наприклад, у цьому звіті ви бачите, що Google виявив 139 сторінок на цьому веб-сайті, які були позначені як «Потребує вдосконалення».

Далі у звіті будуть пояснені проблеми, які вони виявили. Прокрутіть униз, щоб знайти розділ під назвою «Чому URL-адреси не вважаються хорошими», де Google перелічує всі виявлені проблеми. На цьому знімку екрана ви побачите, що занепокоєння Google стосується швидкості сайту на мобільних пристроях. Точніше, кумулятивний зсув макета (CLS) і найбільше розфарбування вмісту (LCP).

Клацніть будь-яку проблему у списку, щоб відкрити окрему сторінку, присвячену цій проблемі. Це дозволить вам побачити, чи збільшилася чи зменшилася кількість уражених сторінок з часом. Він також надає вам першу виявлену дату. Якщо ви клацнете там, де написано «Дізнатися більше», ви перейдете до докладної статті від Google, яка розбиває проблему, чому Google надає їй пріоритет і пропозиції щодо вирішення найпоширеніших проблем.

Якщо ви перевантажені технічною стороною або збентежені цим звітом, зверніться за допомогою до спеціаліста (наприклад, запис на зустріч із Джесікою).

Після внесення змін до веб-сайту ви можете натиснути кнопку «Перевірити виправлення», щоб повідомити Google, що ви внесли необхідні виправлення. Потім Google відстежуватиме та контролюватиме дані, пов’язані з цією проблемою, протягом 28 днів, щоб переконатися, що виправлення діє, перш ніж перемістити URL-адресу з «Погано» або «Потребує покращення» на «Добре». Тож не лякайтеся, якщо ви не помітите миттєвих змін у своїх звітах.

Останні думки: дослідження ключових слів Google Search Console & SEO Insights

Якщо ви вперше досліджуєте цей інструмент, ми сподіваємося, що наш підручник Google Search Console надасть вам просту відправну точку, щоб почати використовувати цю можливість для свого малого бізнесу з тваринами. Почніть із вибору одного елемента ваших зусиль з оптимізації пошукової системи та приділіть час системі, досліджуючи наявні дані. Зосередження уваги лише на одній частині головоломки за раз може допомогти зменшити ризик перевантаження.

Використовуючи дані, доступні через Google Search Console, ви можете виправляти технічні помилки SEO, визначати прогалини та можливості вмісту, а також знаходити можливості оновлювати наявний вміст і покращувати його ефективність у результатах пошуку Google.

Не забувайте, що SEO – це елемент цифрового маркетингу, який ніколи не «закінчується». Немає кінцевої точки або кінцевої мети, яку потрібно досягти. Натомість ми працюємо потроху, щоб рухатись у правильному напрямку. Навіть найменший крок уперед є перемогою, і її слід відзначати!

Чи використовуєте ви Google Search Console у своїх маркетингових зусиллях? Якщо так, то яка ваша улюблена функція цього інструменту? Що ви найбільше раді спробувати в майбутньому? Дайте нам знати в коментарях!

 

Про автора: Брітт Касцяк – незалежний письменник і творець контенту з досвідом у цифровому та соціальному маркетингу. Крім того, що BlogPaws є директором із вмісту & SEO, вона також веде власні особисті блоги Shed Happens, The Kas Pack і Lucifer the Rescue Pup. Коли вона не працює, її можна знайти волонтером у рятувальній зоні, у кемпінгу, в походах, на каное або проводить час зі своїми 3 собаками та 2 котами.

Теги: Брітт Кашчак, пошукова консоль google, пошукова консоль google за ключовим словом дослідження, статистичні дані google search console, звіти google search console, google search console seo, підручник google search console, google search console проти google analytics, seo, інструменти seo, що таке google search console

Exit mobile version