Сб. Апр 27th, 2024

Поділитися Опубліковано в суботу, 11 листопада 2023 року, о 10:00.

Ми часто говоримо про важливість пошукової оптимізації (SEO), щоб допомогти вмісту вашого блогу досягти ваших цільова аудиторія. Але ведення блогу — це не єдина частина вашого маркетингового плану, яка повинна включати SEO. Як творець вмісту або власник малого бізнесу, ви повинні подумати про те, як позиціонувати себе в пошуку на кожній платформі. Це включає використання YouTube SEO для розвитку вашого каналу YouTube.

Але що таке YouTube SEO і як воно може допомогти вашому бізнесу ?

Давайте детально зануримося в основи SEO для YouTube, включно з тим, що воно включає, найкращі методи створення стратегії SEO для YouTube та інструменти, які допоможуть вам у цьому.

Що таке YouTube SEO?

Почнемо з основ – розуміння того, що таке пошукова оптимізація YouTube і яку користь вона може принести вашому бізнесу.

SEO означає створення вмісту (блог, відео тощо), оптимізованого для підвищення шансів на те, що ваш веб-сайт або вміст у соціальних мережах працюватиме добре, коли хтось шукатиме терміни чи запитання, пов’язані з вашим бізнесом.

Якщо ви були в спільноті BlogPaws< /span> протягом тривалого часу ви чули, як ми говоримо про важливість написання ваших контент з урахуванням SEO(хоча це не ЄДИНЕ, що вам слід мати на увазі). Ви можете створити найкращий, найдивовижніший вміст на планеті, але він не допоможе вашому бізнесу, якщо його ніхто не побачить…

Те саме можна сказати про ваше створення відео на YouTube!

Ви можете зробити НЕЙМОВІРНЕ відео на YouTube, яке розв’яже найскладніші труднощі, з якими стикаються батьки домашніх тварин, але це не змінить світ власників домашніх тварин, якщо його ніхто не переглядатиме. Прийнявши деякі стратегічні рішення під час створення та публікації свого відео, ви можете збільшити ймовірність того, що ваш вміст буде показано в результатах пошуку на YouTube, а також у результатах пошуку Google.

Як зробити SEO на YouTube  

Тепер, коли ми з’ясували, що пошукова оптимізація YouTube є важливою для використання платформи для охоплення ваших потенційних клієнтів, давайте розглянемо кілька практичних порад щодо пошукової оптимізації для YouTube. Усі ці рекомендації відповідають найкращим практикам YouTube для оптимізації пошукових систем, а також сприяють зростанню та процвітанню вашого відеомаркетингу.

Знайдіть релевантні ключові слова

Вибираючи ключові слова YouTube SEO, переконайтеся, що вони відповідають вашому бізнесу. Створення великої кількості незацікавленого трафіку не допоможе вам здійснити продажі так само, як і відсутність трафіку взагалі.

Знайдіть хвилинку, щоб подумати, що може шукати ваша цільова аудиторія. Якщо ви не впевнені, з чого почати, спробуйте запитати у рідних і друзів або опитати свою спільноту. Це може бути коротка фраза на зразок «здорові ласощі для собак без глютену» для компанії, що займається продажем ласощів для собак, або запитання на кшталт “як безпечно боротися зі сплутаною шерстю у котів” для грумера котів.

Не забувайте про мету пошуку

Вибір найкращих ключових слів для стимулювання ваших зусиль з оптимізації пошукових систем передбачає більше, ніж просто пошук фраз, які пропонують великий обсяг трафіку за низької конкуренції (хоча це чудова відправна точка). Вам також потрібно приділити час, щоб розглянути мету пошуку, пов’язану з кожною фразою .

Щоб дізнатися мету пошуку, спробуйте ввести фразу, яку ви розглядаєте, в анонімному вікні на Google або YouTube. Чи збігаються результати з вашою пропозицією?

Якщо ви намагаєтеся продати ласощі для собак і термін “ласощі для собак з гарбуза” повертає результати, які стосуються приготування домашніх ласощів для собак, ви можете продовжити пошук. Це говорить про те, що люди, які використовують цей конкретний термін, зацікавлені в виготовленні своїх ласощів, тобто вони не зацікавлені в покупці. Знайдіть ключові фрази, у яких ціль пошуку збігається з вашим цільовим ринком.

Створіть оптимізовану та привабливу назву відео

Перше місце, де слід включити ваше основне ключове слово, це заголовок вашого відео. Ви хочете створити заголовок, який природно поєднується з вашим ключовим словом, водночас даючи глядачеві привід натиснути та переглянути відео.

Оптимальне місце для включення ключового слова – на початку, але не жертвуйте читабельністю заради пошукової оптимізації. Завжди створюйте вміст спочатку для людей, а потім для пошукових систем!

Наприклад, використовуючи ключову фразу “ іграшки для збагачення собак”:

  • Добре: 12 збагачувальних іграшок для собак, які змусять виляти хвостом!
  • Погано: Як утримати гіперсобаку від руйнування вашого будинку, збагачувальні іграшки для собак < /li>

Напишіть оптимізований опис відео

Опис вашого відео можна оптимізувати для пошуку, як публікацію в блозі. Включіть цільові ключові слова в текст таким чином, щоб він був природним і точно пов’язаним із вмістом відео. Це найкращий ресурс для того, щоб ваші ключові слова були зрозумілими для YouTube і ботів Google, коли вони сканують і індексують вміст.

Спробуйте включити своє основне ключове слово в перші 25 слів. Тут також можна включити вторинні ключові слова, релевантні відео. Уникайте занадто частого використання ключового слова або написання неякісного вмісту, щоб умістити якомога більше ключових слів. Ці застарілі практики вважаються надмірною кількістю ключових слів і приносять більше шкоди, ніж користі!

Правильно категоризуйте своє відео

Під час завантаження відео вам буде надано можливість вибрати категорію, як показано на знімку екрана нижче. Знайдіть хвилинку, щоб прочитати варіанти та переконатися, що ви вибрали найбільш відповідну категорію для свого вмісту та бізнесу.

Для маленьких домашніх тварин власники бізнесу, «Домашні тварини» є очевидним вибором. Однак можуть бути випадки, коли інша категорія є більш актуальною для охоплення ідеальної аудиторії.

Назвіть свій відеофайл з урахуванням SEO

Чи знаєте ви, що назва вашого відеофайлу також впливає на ваші зусилля з SEO? Перейменування вашого відео, щоб включити ваше основне ключове слово, може допомогти платформі краще зрозуміти, про що відео, підвищуючи ваші шанси отримати рейтинг за цією фразою.

Замість того, щоб завантажувати “vid_1234”, спробуйте перейменувати своє відео так, щоб ви завантажували замість нього “best_pumpkin_dog_treats”.

Чітко промовляйте ключові слова

Під час перегляду відео обов’язково вимовляйте ключові слова та чітко їх вимовляйте. Точніше, спробуйте включити своє основне ключове слово у вступ до свого відео.

YouTube транскрибує всі відео, завантажені на платформу, щоб вони можуть додавати субтитри для кращої доступності. Це ще одне місце, де ви можете додати своє ключове слово, щоб уточнити тему відео в алгоритмі пошуку.

Використовуйте релевантні теги

Ще одна функція, доступна під час завантаження ваших відео, це теги. Теги допомагають YouTube краще зрозуміти ваш вміст і які фрази можуть його точно описати. Додайте своє основне ключове слово та будь-які додаткові ключові слова як теги. Якщо ви не впевнені, які теги використовувати, скористайтеся таким інструментом, якрозширення тегів YouTube для Chrome, щоб переглянути теги, які використовують ваші конкуренти.

Надайте пріоритет часу перегляду

Зверніть увагу на аналітику свого облікового запису та зверніть увагу вашого часу перегляду. Якщо кожен, хто клацає, щоб переглянути ваше відео, швидко клацає, це говорить YouTube, що ваш вміст неякісний або нецікавий. Надалі це означатиме, що ваше відео буде менш імовірно відображатися в результатах пошуку.

Якщо у вас мало часу перегляду, зверніть увагу на те, де глядачі припиняють перегляд. Вони йдуть через пару хвилин під час тривалого монтажу? Вони йдуть під час довгої розмови у відео? Це може означати, що вам потрібно переглянути редагування та структуру відео, щоб зберегти відео цікавим і привабливим.

Вчіться та вдосконалюйтесь, продовжуючи створювати вміст. Випробуйте різні підходи, доки не знайдете відеоформат і стиль, які добре підійдуть вашій аудиторії.

Додайте часові позначки до своїх відео

Часові позначки та розділи використовуються для розділення довше відео, створюючи кращий досвід користувача. Це допоможе спонукати глядачів продовжувати перегляд вашого вмісту, знати, чого очікувати, і передбачати майбутні теми. У свою чергу, ви помітите покращення часу перегляду.

Ця функція також може допомогти підвищити рейтинг кліків ваших відео в результатах пошуку, оскільки мітки часу відображаються як спадне меню в результатах пошуку YouTube. Вони надають більше інформації, щоб переконати глядачів, що ваше відео захоплююче та варте перегляду.

Створіть ескіз, що привертає увагу

Що стосується рейтингу кліків, одним із найцінніших інструментів для покращення цієї статистики є ваш ескіз. Якщо хтось бачить ваше відео в результатах пошуку або на бічній панелі пов’язаних відео, йому надається лише дві відомості – назва вашого відео та мініатюра. Чи достатньо цього, щоб переконати їх натиснути та переглянути ваше відео?

Хоча це може не входити безпосередньо у ваш план SEO YouTube, покращення ваш рейтинг кліків безперечно може допомогти підвищити загальну ефективність пошуку!

Включити картки та кінцеві заставки

Картки – це посилання, які можна натиснути, які додаються під час вашого відео, і ведуть до пов’язаного відео, списку відтворення, каналу YouTube, пулу, благодійної організації, збору коштів або веб-сайту. Це може здатися контрпродуктивним, оскільки є шанс, що ви відведете трафік від платформи. Однак картки можуть покращити ваше загальне залучення та показники перегляду, перенаправляючи глядачів від одного відео до іншого. Що більше людей дивляться ваші відео, то краща якість YouTube переглядатиме ваш вміст.

Перегляньте це відео з YouTube, щоб дізнатися, як ефективно використовувати картки у своєму вмісті:

Додайте 2-3 релевантні хештеги

Існує багато розмов і багато дискусій про використання хештегів на таких платформах, як Instagram, Facebook і TikTok, але де YouTube? Хоча вам не слід створювати довгий список хеш-тегів для додавання до кожного відео, включно з 2-3 хештегами до кожного відео можна привабити глядачів, зацікавлених саме темою вашого вмісту.

До трьох хештегів, включених у ваш опис, буде виділено назвою відео. Якщо ви зосереджуєтеся на SEO для відео YouTube, це чудовий спосіб допомогти платформі зрозуміти ваші основні теми. З точки зору взаємодії з користувачем, це полегшує їм перехід від відео до відео в межах певної ніші чи теми.

Закріпити коментар, який стимулює розмову

Опублікувавши нове відео, подумайте про те, щоб залишити коментар, який розпалює розмову про вашу нішу чи конкретну тему вмісту. Як і в більшості соціальних платформ, чим вище залучення, тим кращим буде ваш вміст. чому YouTube розглядає залучення як сигнал того, що відео має цінність і, отже, є високоякісним. Чим більше розмов ви зможете надихнути, тим краще (теоретично) ви будете працювати в результатах пошуку.

Вставте відео в релевантний блог. Публікації та цільові сторінки

Ще один чудовий спосіб збільшити тривалість перегляду ваших відео на YouTube – це вставити їх у відповідні публікації блогу та сторінки сторінок.

Як це впливає на час перегляду? Люди, які натрапляють на ці публікації чи сторінки, роблять це тому, що їх цікавить ця тема. Можливо, вони знайшли сторінку за допомогою пошуку в Google або перейшли до публікації блогу з публікації на сторінці Facebook. Справа в тому, що вони зацікавилися цією темою і перейшли, щоб отримати більше інформації. Їх інвестиції в тему означають, що вони, швидше за все, переглянуть повне відео (або принаймні його значну частину), що збільшить ваш час перегляду.

Створіть списки відтворення відео на схожі теми

Коли ви створюєте списки відтворення на YouTube, ви показуєте платформі, що ви висвітлювали різні теми, що стосуються однієї ніші чи сфери інтересів. Наприклад, ви могли б поділитися кількома рецептами корисних ласощів для собак або списком оглядів продуктів для залучення собак. Це допомагає YouTube визнати ваш авторитет у цій темі та надає глядачам чіткий шлях від одного відео до іншого.

Хороша новина полягає в тому, що ви можете додати одне відео YouTube до кількох відповідних списків відтворення. Це означає, що ви можете створювати зв’язки та створювати мережу вмісту, яка задовольняє як алгоритм YouTube, так і потреби ваших глядачів.

Оптимізуйте сторінку свого каналу

Вам слід не лише віддавати пріоритет SEO у своїх відео, але також слід звернути особливу увагу на SEO для ефективності каналу YouTube. Переконайтеся, що ви заповнили сторінку свого каналу YouTube, заповнивши всю відповідну інформацію про свій канал, включаючи опис і відповідні посилання.

В описі свого каналу додайте 1-3 ключових слова, які відповідають вашому вмісту. Наприклад, якщо ваші відео є оглядами різних продуктів для собак, кожне відео має бути оптимізовано за ключовими словами, пов’язаними саме з цим продуктом. Однак ваш канал може бути оптимізовано для «збагачення собак» або «продуктів для збагачення собак».

Не ігноруйте YouTube Shorts SEO

Зараз багато платформ наголошують на короткому відео, і YouTube не є винятком. Якщо ви хочете використовувати можливості YouTube SEO, ви також повинні розглянути, як включити релевантні ключові слова у свої відео YouTube Shorts. Включіть свої ключові слова в опис, ваші вимовлені слова та слова, які ви додаєте на екрані. Це чудовий спосіб залучити нових глядачів у вашу цільову аудиторію.

Найкращі інструменти SEO для YouTube

Є декілька інструментів, як безкоштовних, так і платних, які можна використовувати для підтримки пошукової оптимізації YouTube.

Для початку скористайтеся інструментами SEO YouTube, доступними на платформі. Аналітика YouTube може допомогти вам краще зрозуміти свою аудиторію та те, як вона взаємодіє з вашими відео; Результати пошуку YouTube можуть показати вам, які відео є ефективними; а функція автозаповнення YouTube може допомогти вам визначити типові ключові слова та фрази, які використовуються на платформі. Усі вони доступні у вільному доступі, тож не забувайте про цінність, яку вони пропонують.

Якщо дивитися за межі YouTube, ще один безкоштовний інструмент SEO для YouTube, який вам слід розглянути, це Google Search Console (GSC). Ввівши канал YouTube у GSC, ви отримаєте доступ до конкретних даних, пов’язаних із ефективністю YouTube, зокрема середньої позиції ваших відео в пошуку YouTube, показів, кліків і найефективніших ключових слів. Ця інформація може допомогти вам покращити загальну продуктивність на платформі.

Нарешті, є кілька сторонніх розробників< span style="font-weight: 400;"> Інструменти SEOдля YouTube. Ці інструменти часто надають комплексні, зручні інформаційні панелі з детальною інформацією, яка допоможе вам розширити свій обліковий запис YouTube. І Tube Buddy, і vidIQ пропонує чудові інструменти SEO для дослідження й аналізу YouTube. Вони надають унікальну статистику та дані, які можуть допомогти вам покращити та адаптувати свої відео для покращення ефективності пошуку.

Останні думки про те, як зробити YouTube SEO (і чому це важливо)

Не зациклюйтеся на важливості YouTube SEO для створення вашого контенту. Дійсні кроки, які ми перерахували вище, включаючи ефективне дослідження ключових слів, вирішення завдань пошуку та написання оптимізованих описів відео, є «секретним соусом», який може допомогти вам вивести свій відеомаркетинг на новий рівень. Хоча покращення рейтингу SEO на YouTube не гарантує автоматично продажі, воно надає вам більшу аудиторію, з якою ви можете розвивати та ділитися своїм продуктом/послугою.

SEO не обов’язково має бути складним і порушувати бюджет. Ви можете почати з малого і за потреби зосередитися на одній із наведених вище порад. Почніть вже сьогодні, і незабаром ви побачите, що ваша наполеглива праця окупиться!

 

Про автора: Брітт Касцяк є незалежним письменником і творцем контенту з досвідом роботи в цифрових і соціальних мережах. Крім того, що BlogPaws є директором із вмісту & SEO, вона також веде власні особисті блоги Shed Happens, The Kas Pack і Lucifer the Rescue Pup. Коли вона не працює, її можна знайти волонтером у рятувальній зоні, у кемпінгу, походах, веслуванні на каное або проводить час зі своїми 3 собаками та 2 котами.

Теги: Брітт Касцяк, пошукова система для youtube, відео, відеомаркетинг, youtube, youtube seo, ключові слова youtube seo, інструменти youtube seo

От admin