Опубліковано в четвер, 22 червня 2023 року, о 10:00.
Як власник малого бізнесу, ви хочете створювати вміст електронної пошти, який сприяє максимальному залученню та збільшенню продажів. Щоб досягти цього, ви повинні переконатися, що ваші електронні листи ефективно доставляють ваше повідомлення аудиторії– в тому числі на мобільних пристроях! Якщо ви звертали увагу на найкращих професіоналів із маркетингу та тренерів, ви, ймовірно, чули, як вони згадували про зручну для мобільних пристроїв електронну пошту. Але що це означає та як можна використати потужність мобільної оптимізації, щоб стимулювати розвиток свого бізнесу?
У цій публікації ми збираємося заглибитися в основи мобільної оптимізації ваших маркетингових зусиль електронною поштою, зокрема поділимося сімома найкращими практичними порадами, які допоможуть вам почати роботу. Давайте…
Що таке мобільна електронна пошта?
Перш ніж ми заглибимося в інструкції щодо мобільної оптимізації електронної пошти, ми почнемо з основ. Що взагалі таке мобільна електронна пошта?
Як випливає з назви, мобільна електронна пошта – це електронна пошта, призначена для відображати належним чином під час перегляду за допомогою мобільного пристрою. Хоча ваша електронна пошта відображатиметься на мобільному пристрої, навіть якщо вона не оптимізована, вміст може просто відображатися як стиснутий або змінений відповідно до розміру. Це може погіршити естетичну привабливість і загальний дизайн електронної пошти.
Створення електронної пошти, оптимізованої для мобільних пристроїв, означає навмисний вибір елементів дизайну, які правильно відображатимуться на екрані мобільного пристрою.
Чому важливі електронні листи для мобільних пристроїв?
Тепер, коли ви розумієте, що ми маємо на увазі під електронною поштою, оптимізованою для мобільних пристроїв, давайте подивимося, чому ви повинні віддавати цьому пріоритет у своєму бізнесі. Це не дивно, що мобільний веб-браузер зростає. Фактично, за оцінками, понад 90% користувачів Інтернету підключаються та переглядають веб-сторінки за допомогою своїх телефонів. Хоча ця статистика не є унікальною для маркетингу електронною поштою, вона відкриває очі!
Оскільки використання мобільних пристроїв продовжує зростати, ми можемо очікувати, що частка нашої аудиторії, яка переглядає наші електронні листи на мобільних пристроях, продовжить зростати.
Ось кілька статистичних даних щодо електронної пошти, які слід враховувати:
- Приблизно 41% усіх переглядів електронної пошти надходять із мобільних пристроїв ( Дослідження блогу HubSpot)
- Мобільні кампанії, які використовують адаптований до мобільних пристроїв дизайн, мають на 15% більше унікальних мобільних кліків (Mailchimp)
- До 80% людей, які переглядають електронні листи на своєму телефоні, видаляють їх, якщо вони не оптимізовані для перегляду на мобільних пристроях ( Хамалеон)
Можна з упевненістю припустити, що значна частина вашої аудиторії переглядає вашу електронну пошту на мобільному пристрої, навіть якщо це не більшість. Розробляючи електронні листи для мобільних пристроїв, ви гарантуєте, що кожен може використовувати цінну інформацію, якою ви ділитеся, незалежно від пристрою, який вони використовують.
Як зробити свою електронну пошту зручною для мобільних пристроїв?
Добре, зручні для мобільних пристроїв електронні листи є важливими. Чудово! Тепер як ви можете використати ці знання, щоб створити свій невеликий бізнес з тваринами?
Ось сім найкращих методів використання мобільної електронної пошти, які ви повинні взяти до уваги під час створення вашої наступної електронної кампанії. Це прості, дієві елементи, які ви можете застосувати до свого маркетингу електронною поштою, щоб покращити ефективність електронної пошти та краще спілкуватися з аудиторією вже сьогодні!
Скоротіть свою тему< /h3>
Як і все інше, рядок теми мобільної електронної пошти обмежений. Це означає, що ваша аудиторія може переглядати лише першу частину. Ваш рядок теми має певну мету в маркетингу електронною поштою– заохочення людей відкривати електронний лист. Однак, якщо вони побачать лише частину того, що ви там написали, це може бути неефективним.
Хоча більшість поштових програм для комп’ютера відображатиме 60 символів, мобільні пристрої зазвичай обмежують це 35-30 символами.
Чи означає це, що ви можете написати лише 25-30 символів? Не обов'язково. Користувачі мобільних пристроїв знають, що цей простір обмежений, і очікують, що його відріжуть. Але ви хочете переконатися, що перша частина рядка теми містить достатньо, щоб привернути їхню увагу та спонукати їх читати більше. Наприклад, замість того, щоб починати з «Вам варто спробувати ці x порад», подумайте про те, щоб перейти безпосередньо до суті з «X чудових порад для…»
Збільште розмір тексту
Розмір тексту нещодавно довго обговорювався щодо мобільної оптимізації на веб-сайтах. Маленькі розміри шрифтів на робочому столі можуть здаватися крихітними, і їх надзвичайно важко читати на екрані мобільного телефону. Замість збільшення масштабу, щоб спробувати переглянути вміст, більшість користувачів просто закриють і підуть.
Ідеальний мінімальний розмір шрифту для будь-якого зручного для мобільних пристроїв вмісту становить 16 пікселів. Однак багато експертів рекомендують трохи збільшити це значення для ще кращої взаємодії з користувачем.
АЛЕ уникайте занадто великого збільшення шрифту. Якщо ваш шрифт надто великий, це значно обмежить кількість, яку можна одночасно відобразити на екрані. Це може розчаровувати мобільних глядачів і мати протилежний ефект – збентежити їх і збільшити кількість людей, які залишають, не прочитавши ваш вміст.
Дотримуйтеся коротких абзаців
З обмеженим розміром екрана великі абзаци відображаються як стіна тексту на менших екранах, як-от мобільний. Багато користувачів вважають це приголомшливим, що відлякує їх від читання вмісту, який ви їм надсилаєте. Замість цього обмежте абзаци 1-3 реченнями. Це розіб’є ваш текст на дрібніші фрагменти, які буде легше керувати.
Будьте уважні до зображень
< span style="font-weight: 400;">Зображення на мобільному пристрої повинні розміщуватися на набагато меншому екрані, ніж на настільному комп’ютері. Залежно від того, як користувач переглядає вашу електронну пошту, це можна вирішити одним із двох способів. Розмір електронного листа буде зменшено відповідно до розміру, або їм відображатиметься лише частина зображення, яка відповідає екрану, і їм потрібно буде активно панорамувати екран, щоб побачити решту.
< span style="font-weight: 400;">Під час додавання зображень до маркетингової електронної пошти слід враховувати два ключові моменти: розмір і розташування зображення.
Щоб уникнути завеликих зображень для правильного відображення, рекомендується використовувати зображення шириною від 400 до 650 пікселів. Це гарантує, що розмір достатньо великий, щоб відповідати рекомендованому мінімуму для перегляду на комп’ютері, одночасно вирішуючи потенційні проблеми, з якими стикаються користувачі мобільних пристроїв.
Зберігайте свій вміст в один стовпець, навіть із включенням зображень. Це означає, що будь-які зображення будуть вбудовані в текст замість того, щоб текст обтікав зображення ліворуч або праворуч.
Подумайте про можливість «Зображення вимкнено»
Щоб обмежити обсяг даних, які використовуються на мобільному телефоні, багато мобільних програм електронної пошти не відображатимуть користувачам зображення за замовчуванням. Натомість ваш електронний лист відкриється без зображень і запропонує можливість завантажити зображення, якщо вони бажають. Це означає, що частина вашої аудиторії переглядатиме ваші електронні листи, навіть не побачивши зображень, які ви додаєте.
Уникайте надсилання електронних листів із великою кількістю зображень. Якщо ви додаєте зображення, не робіть його необхідним компонентом. Натомість переконайтеся, що ваша електронна пошта доставляє ваше повідомлення з ним або без нього, використовуючи зображення як бонус для тих, хто його бачить.
Наприклад, якщо ви ділитеся великим розпродажем, зображення може бути чудовим візуальним елементом щоб привернути увагу читача та спонукати його придбати ваш продукт. Але знаючи, що не всі побачать зображення, додайте всі деталі, які ви намагаєтесь передати, у навколишній текст.
Використовуйте порожній простір
Не соромтеся включати розриви сторінок між елементами електронної пошти. Ці перерви, відомі як «пробіл», допомагають розбити електронну пошту, роблячи її менш напруженою для вашої аудиторії. Ви також можете використати це стратегічно, додавши трохи додаткового простору до та після важливого елемента електронного листа, на який ви хочете привернути увагу, як-от речення, виділене жирним шрифтом, або кнопка, яку можна натиснути.
< b>Уникайте дрібних елементів, які можна натиснути
Якщо ви надсилаєте свою електронну пошту, щоб змусити вашу аудиторію перейти до зовнішнього вмісту, як-от допис у блозі чи сторінку продажів, ви хочете зробити це якомога простішим для них. Переконайтеся, що ваші інтерактивні елементи достатньо великі, щоб легко натиснути на маленькому екрані мобільного телефону, не випадково натиснувши щось інше в електронному листі. Якщо можливо, додайте пробіли перед і після.
Для електронних листів, які містять більше одного елемента, який можна натиснути, не розміщуйте їх надто близько один до одного. Це може призвести до того, що користувач випадково клацне неправильну електронну адресу, що розчарує вас і потенційно призведе до втрати продажів.
Які найкращі практики ви зараз використовуєте у своєму маркетингу електронною поштою? Чи є у вас можливості ще більше віддати перевагу мобільній електронній пошті у вашому малому бізнесі з тваринами? Ми хотіли б почути ваші думки в коментарях!
Про автора: Брітт Касцяк – незалежний автор і автор контенту творець із досвідом цифрового маркетингу та маркетингу в соціальних мережах. Крім того, що BlogPaws є директором із вмісту & SEO, вона також веде власні особисті блоги Shed Happens, The Kas Pack і Lucifer the Rescue Pup. Коли вона не працює, її можна зустріти волонтером у рятувальній зоні, у кемпінгу, у поході, на каное або проводить час зі своїми 3 собаками та 2 котами.
Теги: Брітт Касцяк, маркетинг електронною поштою, електронна пошта на мобільному пристрої, зручність для мобільних пристроїв електронні листи, мобільна оптимізація