Сб. Апр 27th, 2024

Протягом десятиліть Джон пишався тим, що уникав техностресу – цього огидного страждання тривоги, спричиненого швидкими змінами технологій. На відміну від більшості своїх однолітків-бумерів, він уникав кібереволюції, наскільки це було можливо. Однак втрата роботи змусила його адаптуватися до менталітету 20-х (і ні, не 1920-х). Отже, Джон упав у кролячу нору інтегральної схеми. Бавовняну історію про його хаотичну подорож я зараз розповім. 

Коли Джон вирішив змінити професію у віці 63 років, він прийшов до жахливого усвідомлення. Його старовинний комп’ютер був надто застарілим, щоб допомогти йому знайти нову кар’єру. Протягом багатьох років він жартував, що його робочий стіл «трохи застарів». Дізнавшись, що вона настільки застаріла, що виробник більше не підтримує свою операційну систему, він більше не міг жити, заперечуючи 21 століття. З великим небажанням і трепетом Джон вирушив у свою подорож у кролячу нору техностресу.

Початок у кролячу нору

На першому етапі свого сходження Джон шукав сучасний ПК. Дивні терміни на кшталт оперативної пам’яті DDR3, подвійних процесорів і SSD заполонили його старіючий мозок, коли він читав онлайн-описи майбутніх усе-в-одному. Обробка всіх цих даних вийшла далеко за межі його розуміння лікувальних технологій. Тому він проконсультувався з експертом – своєю 14-річною племінницею. Миттєво вона порадила ідеальний ноутбук, який відповідав потребам Джона – і його бюджет. 

Озброївшись назвою бренду та серійним номером, він шукав найкращу пропозицію в Інтернеті. З кролячою швидкістю він знайшов бажану модель у продажу у відомого роздрібного продавця. Оскільки перед покупкою у Джона виникло кілька запитань, він зробив наївну помилку – зателефонував до цього магазину за допомогою стаціонарного телефону. 

The First Whiff of Technostress

Негайно голос в автоматизованій системі наказав Джону вибрати один із дев’яти варіантів. Оскільки жоден із варіантів не відповідав його меті поставити кілька запитань, він натиснув Zero, сподіваючись отримати людський голос. Потім у повідомленні повідомлялося, що незабаром до нього прийме «спеціаліст з успіху клієнтів». За час, який він чекав, під його столом могли зібратися пилові зайчики. Нарешті людина натиснула лінію, щоб допомогти. Джона негайно перевели в інший відділ, коли він пояснив свої потреби. Після чекання ще вічність, друга людина привітала його. Коли Джон знову заявив про свої потреби, цей фахівець сказав, що він буде відкладений. Тільки його відключили. Переживши свій перший епізод техностресу, він відчув себе надто втомленим, щоб продовжувати, і вирішив спробувати пізніше. 

Схопившись за кролячу лапку, дзвонячи рано наступного дня, Джон знову опинився на утриманні з повідомленням що він може отримати швидше обслуговування, якщо зайде на веб-сайт роздрібного продавця. “Добре,” — пробурмотів він, кладучи слухавку. Витративши 15 хвилин на налаштування нового облікового запису з паролем, який вимагав цифр, літер, великих літер і спеціальних символів, Джон провалився глибше в кролячу нору. 

Зустрічайте чат-бота

Потім він зіткнувся з загадковим нововведенням під назвою «чат-бот». Коли технострес Джона наростав, він повільно дихав через легкий напад паніки. Коли він отримав довгу підказку, яка закінчувалася пропозицією допомоги, він ввів кілька запитань. Чат-бот відповів, надавши посилання на сайти на теми, які не мали нічого спільного з його запитаннями. Згадавши фразу: «Якщо ти будеш ганятися за двома кроликами, ти не впіймаєш жодного»,” він передрукував лише одне запитання. Отримавши повідомлення про розпродаж холодильників, він із огидою вийшов із сайту. 

Пожувавши корм для кроликів, Джон вирішив піти до звичайного магазину роздрібної торгівлі. На своє превелике здивування, він отримав відповіді на свої запитання та купив свій ультрасучасний ноутбук. Він перевіз свою горду покупку додому та почав її налаштовувати. Спочатку він носився, як зайчик, вводячи в систему таку інформацію, як адресу електронної пошти та реєстраційний номер покупки. Але його прогрес сповільнився до повзання, коли йому було запропоновано завантажити антивірусне програмне забезпечення. Саме тоді почався справжній занепад у кролячій норі. Чим більше Джон занурювався, тим більше зростав його техносрес. 

ДОПОМОЖІТЬ!

Для цієї подорожі у вільному падінні знадобилася одна сесія чат-бота, два телефонні дзвінки та три спеціалісти служби підтримки, щоб провалити місію із завантаження антивірусного програмного забезпечення комп’ютера. Перший телефонний дзвінок закінчився через 45 хвилин, коли агент передав Джона іншому помічнику. Під час другого дзвінка технічний консультант провів його через процес введення складної серії команд DOS, які вимкнули вбудований захист нового комп’ютера від вірусів. Знову і знову йому вказували натискати кнопки, які не з’являлися на екрані, і знаходити безглузді значки. Через годину спантеличений технічний агент залишив його для консультації з керівником. Звичайно, дзвінок було розірвано. 

З стригучого кролячого відчаю Джон спробував свою спритність під час іншої зустрічі в чаті з живою людиною. Цей технар відповів із черепаховою швидкістю (зазвичай п’ять хвилин на кожну лінію чату). Після години тортур, пов’язаних із вихованням зайців, Джон сам поекспериментував із кількома ідеями.

Вилізти з кролячої нори

Еврика! Джон дістав кролика з капелюха й успішно завантажив це програмне забезпечення. Подібно до чарівної палички, його технострес зник, коли він вийшов із жахливої ​​кролячої нори. Того дня він дізнався, що може впоратися майже з будь-яким технічним завданням, з яким зіткнеться людина, яка не є техніком. Тут Джон пропонує кілька порад тим технологічно ущемленим душам, які наважуються сміливо піти в кролячу нору кіберпростору. 

Поради щодо полегшення техностресу

  1. Заплануйте принаймні одну годину для будь-якого завдання, пов’язаного з автоматизацією. Прості домашні справи, які займають кілька хвилин спілкування людини, займають у десять разів більше часу з автоматизованою допомогою. 
  2. Тримайте під рукою запаси надзвичайних ситуацій, як-от воду, їжу, лавандову олію та улюблену книгу, виконуючи будь-які технічні завдання. Ви ніколи не знаєте, як довго ви будете прив’язані до свого телефону чи комп’ютера.
  3. Практикуйте глибоке дихання протягом усього випробування. Нагадайте собі, що ця атака техностресу скоро мине. 
  4. Робіть перерви, коли почуваєтеся приголомшеними. Повертайтеся, коли відчуєте бадьорість. Пам’ятайте, що повільна черепаха виграла змагання зі швидкісним зайцем.
  5. Якщо є можливість, найміть консультанта для підлітків, щоб він виконав цю роботу за вас. 

З дотиком винахідливості покоління бумерів і горою терпіння покоління депресії ви також можете витримати шторми нинішньої ери техностресу. А тепер наступне завдання Джона – пошук роботи. Щоб отримати детальну інформацію про кар’єру для натовпу 50 і більше, відвідайте цей веб-сайт.

Цю історію було надано з дозволу.

Зображення надаються за ліцензією shutterstock.com

Поділитися:

Подобається Завантаження…

Тегиtechnostress

От admin